Гарантія та сервіс

Ми, Магазин SAERON – як офіційний сертифікований представник і прямий імпортер, несемо повну гарантійну відповідальність і післягарантійне обслуговування наданого товару на нашому сайті.

Маємо спеціалізований офіційний сервісний центр, за адресою – м.Київ, вул.Сумська, 2а, за допомогою якого виробляємо, професійну діагностику і подальший ремонт або гарантійну заміну обладнання.

ГАРАНТІЯ

ГАРАНТІЇ ТЕРМІНИ НАШОЇ ПРОДУКЦІЇ:

FRECON – 24 місяці з дати продажу

HYUNDAI – 12 місяців з дати продажу;

SCHNEIDER – 12 місяців з дати продажу;

IMERA – 12 місяців з дати продажу;

IMP PUMPS – 24 місяці з дати продажу;

MADDALENA – 24 місяці з дати продажу;

PANELLI – 24 місяці з дати продажу;

KURLAR – 12 місяців з дати продажу;

Насосні СТАНЦІЇ SAER – 12 місяців з дати продажу;

Насосні СТАНЦІЇ IMP – 24 місяці з дати продажу

Порядок виконання гарантійних зобов’язань:

У разі виникнення будь-яких неполадок з наданим нами обладнанням, в першу чергу, слід звернутися до менеджера компанії, який направить Вас до офіційного сервісного центру та зафіксує Ваше звернення.
При здачі обладнання на діагностику необхідно мати при собі документ, що підтверджує покупку обладнання в нашому магазині – гарантійний талон, витратна накладна.
Діагностика обладнання проводиться протягом 3-х робочих днів, після чого складається докладний дефектний акт, у якому вказується можлива причина виходу з ладу, додаються фотографії, надається висновок, який визначає гарантійний або негарантійний випадок.
Якщо випадок визнається гарантійним, проводиться заміна або безкоштовний ремонт обладнання.
Також, сервісний центр нашого магазину виробляє післягарантійну діагностику та ремонт всього обладнання, яке представлено на сайті.

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ.

Покупці магазину SAERON також мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом перших 14 днів після покупки відповідно до «Закону про захист прав споживача». Зверніть увагу! Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який був в експлуатації і немає слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. При цьому має бути збережено упаковку з усіма компонентами. У вас має бути накладна, гарантійний талон або інший документ, що підтверджує покупку.
Обмін або повернення здійснюється у нашому офісі за адресою:
м. Київ, вул. Сумська, 2а, з понеділка по п’ятницю, з 9:00 – 18:00, за попередньою домовленістю з менеджером.
Або за допомогою перевізника “НОВА ПОШТА” – м. Київ, адресна доставка, вул.Сумська, 2а, одержувач – ТОВ «Саєрон Текнік»
Переконайтеся, що:

-товар не використовувався і без слідів використання: відколи, подряпини та потертості.

-товар знаходиться у повній заводській комплектації.

-У товару не порушена заводська упаковка.

-у повному обсязі збережено ярлики та заводські маркування.

За законом України гарантія втрачає чинність у таких випадках:

За законом України гарантія втрачає чинність у таких випадках:

  • пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника або фірми-продавця: стікери, наклейки, голограми, пломби та ін;
  • серійні номери на виробах або їх маркування не відповідають відомостям, зазначеним у гарантійному талоні;
  • вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника та норм техніки безпеки;
  • дефекти викликані змінами внаслідок застосування товару з метою, що не відповідає встановленій сфері застосування даного товару, зазначеній у посібнику з експлуатації;
  • виріб пошкоджено або вийшов з ладу у зв’язку з порушенням правил та умов встановлення, підключення, адаптації під місцеві тех. умови покупця, експлуатації, зберігання та транспортування;
  • обладнання пошкоджене внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, які не залежать від продавця;
  • виріб має виражені механічні та/або електричні ушкодження, отримані внаслідок будь-яких дій покупця, або сторонніх осіб;
  • виникло пошкодження, спричинене потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах чи тварин;
  • дефекти спричинені використанням витратних матеріалів, що не відповідають вимогам експлуатації;
  • представником сервісної служби було помічено використання позаштатних режимів чи параметрів роботи устаткування чи його компонентів (частот, напруг та інших.);
  • обладнання було пошкоджено внаслідок використання неякісних та/або несправних (зокрема механічно пошкоджених) або нестандартних змінних носіїв;
    -Наднормативний знос деталей і вузлів.

SAERON
[contact-form-7 404 "Не знайдено"]